10 Ocak 2013 Perşembe

People’s Choice Awards 2013


  Her yıl geleneksel olarak düzenlenen People’s Choice Awards’ta sinema,televizyon ve müzik dünyasının öne çıkan isimleri halk oylamasıyla belirleniyor.Yılın ilk ödül töreni olmasından mıdır bilmem hepimiz ışık hızıyla bir hevesle yazdık beğendiklerimizi,beğenmediklerimizi J Biraz gecikmeli de olsa yazmasam hatırım kalırdı.J






Favorimle başlamak istiyorum.Glee dizisinin başrol oyuncusu Lea Michele,Elie Saab Spring 2012 koleksiyonundan pembe pembe,mini mini,ışıl ışıl elbisesiyle mükemmel görünüyor.Aynı tonda pembe Jimmy Choo ayakkabıları da oldukça iyi bir seçim olmuş.Örgü topuzunu da bir o kadar beğendim.Gecede En İyi Kadın Oyuncu ödülünü götürmesi de cabası.J





Gecenin ödülleri silip süpüren en hanım hanımcık kızı ise Katy Perry oldu.Bu tarzı beni bir hayli şaşırtsa da Valentino elbisesini kendisine pek yakıştırdım pek beğendim.JBu kızımızın da pabuçları Jimmy Choo.Örgü topuzu,altın rengindeki saç aksesuarı,küpeleri de gayet uyumlu.Naçizane benden geçer not aldı.JAldığı ödüllere gelince Favori Kadın Sanatçı,Favori Pop Sanatçısı,Favori Fan Grubu,Part Of Me ile Yılın Favori Şarkısı ve Yılın Klibi ödüllerini evine götürdü.







Gelelim Taylor Swift’e kendisinden pek haz etmesem de kırmızı halıda kuğu gibi süzülmüş dün akşam.JRalph Lauren elbisesini,Christian Louboutin ayakkabılar ve neredeyse gözleriyle aynı renk Sutra küpelerle tamamlamış.Layık görüldüğü ödül ise Favori Country Şarkıcısıymış.J






Gecenin en mutlu isimlerinden biri de hiç kuşkusuz Jennifer Lawrence’dir herhalde.Favori Aktris ödülüne Julia Roberts,Charlize Theron gibi isimleri geride bırakarak sahip olan yaşıtım oyuncu,yer aldığı aksiyon kategorisinde de En İyi Kadın Aktris ödülüne layık görülmüş.Valentino imzalı elbisesini hiç sevmedim.Hele o takıları;kötü bir şey söyleyip kızcağızı kırmak istemesem de gerçekten korkunçtu.Günlük stilini de en kısa zamanda inceleyip sizlerle paylaşmak isterim zira çok merak ettim.J





Kırmızı halıda görüntü vermeyen ödül aldıktan sonra kulisinde görüntülenen Jennifer Aniston’ın elbisesini sevsem mi sevmesem mi bilemedim.Kendisini,stilini,ince bantlı stilettolarını hep sevmişimdir ama Dior imzalı bu elbisesinin incecik belini kalın gösterdiğini düşünüyorum.Saçının kesimini de rengini de kendisine hep yakıştırmışımdır ama saçları bile bakımsız geldi bu sefer.Komedi dalında En İyi Kadın Aktris ödülünü alan Aniston için ne desem bilemedim.L




Emma Watson’ın Peter Piltotto elbisesi bi karışık bi değişik geldi.Kendi tarzı bir elbise olsa da ayakkabılarını da elbisesini de beğenmedim.Tabi ki bu Drama dalında Favori Kadın Oyuncu ödülünü almasına da engel olmadı.J





Naomi Watts’a diyecek tek kelime bulamıyorum.O nasıl zarif nasıl muhteşem sırt dekoltesi öyle.Yandan ayrılmış saçına,yok denecek kadar az makyajına bayıldım.Elbisesi Alexander McQueen;sezonun hit parçası zımba detaylı çantası Jimmy Choo;takıları da Jennifer Meyer.Sevmediğim tek detay küpeleri.Hiç olmasaymış ne güzel olurmuş ama zarafetiyle kapatıyor onu da.J






Son olarak yıllara meydan okuyan Heidi Klum,kendisine çok yakıştırdığım Julien Mcdonald elbisesiyle karşımızda.At kuyruğu saçları,ölçülü dekolteleri,Lorraine Schwatz takıları ve Christian Louboutin ayakkabılarıyla gecenin en şıkları arasına adını yazdırmayı başardı gibi ne dersiniz? J





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder